två dagar

dagarna rullar på och nu är det bara två dagar kvar tills min fördesedag. på måndag för er som inte har så mycket kolla på datumen.
och igår var det lagfest och det var riktigt trevligt. började med lite mat och massor prat, och sen dansade vi nästan hela tiden. det kommer bilder när amanda har skickat dom till mig. då blir det en bildbomb här på bloggen. jag hade i alla fall riktit roligt och det kunde inte gjorts bättre.
och idag har jag nästan städat hela dagen, jobbigt. eller hela dagen borde jag inte skriva men från nio tills elva. (a) länge för mig. för senare har vi match, i motala mot zeros. kötttaköttakötta. kommer troligtvis blir riktigt varmt men äre sommar så äre. det känns i alla fall som sommar tycker jag.
kvällen ser också riktigt hyfsad ut för min del, blir att hitta på något med linus, anton, fillan, ronja och jonna! sounds nice for me.
men jag känner att jag måste börja tagga mer än jag redan är nu, seeyah !
kommmer bilder från matchen med tror jah. men de kommer sen, efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0