tisdag kväll.

kom hem nyss från träningen, är sjukt tröttt och det var en bra träning. lyckades få några blåsor på händerna och skrapsår på knäna men vadå. sånt man får ta.
även fast jag är trött så jag troligtvis kommer somna i josefines säng så ska jag köra bort till henne. ingen bra ide att ta cykeln, moppen låter som ett mycket bättre alternativ. för det är kallt på kvällen. vi ska faktiskt prata lite om fredag. festfixare vill jag lova att vi är. och det här ska bli bra. bara hålla tummarna på att vädret tillåtert också.
imorgon är det att undersöka ryggen, hoppas på att få en remiss så att jag även får rönka den. hoppas på det bästa i alla fall. tar nog tåget till linköping sen och möter mamma. blir att köpa skor och så.
men nu tjatar josefine på mig att jag ska åka så ha en trevlig kväll. för det kommer jag nog ha.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0