skärtorsdagen

yes, påsken är påväg.
kom precis hem från träningen, och det var faktiskt jobbigt. speciellt när man har träningsvärk i låren. men roligt var det, så nu är jag väldigt utmattad. känns perfekt. och imorgon börjar jonna och jag vårt nya liv, eller redan ikv faktiskt. blir nog att gå en lång runda. skulle först egentligen varit med david och linus, men muppdavid skulle fira påsk. så det blir imorgn istället. annars skulle jag gått på fest i skogsjön men jag är för trött för det. + att jag inte känner så många (a)
så det blir en soft kväll med fotbollstittande ( livefaktiskt ) och sen en lång runda. är inte helt fel det heller.
och det är med bra folk också. skärtorsdagen blir bra. inget tvivel om det. 
 

http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Sandaler?art=245154
där har ni ett par av mina skor jag köpte igår :) smidigt med dragkedja där bak och allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0