rörda av en ton.

jonna åkte nyss. hon kom hit precis efter jag dömt klart. dömde flickor 98 tror jag. det var faktiskt roligt, men kallt. vart tog det varma vädret vägen? helt plötsligt slår vädret om och det blir vinter igen typ. inget bra.
idag har jag inte så mycket planerat på dagen. utan det blir nog en slapp dag och aktiviteterna lutar mot kvällen.
blir att träffa david och linus. jonna hänkar nog också. och josefine och rikard maby. inget att hoppas på, tror inte dom vill eller kan. men vi får se. om du läser det här josefine kan du sms:a mig tack.
funderar på att göra om i rummet och städa ur garderoben. låter väldigt inspirerande faktiskt.
och det dagen lutar åt det hållet. det eller baka. eller kanske ta en promenad med muppen.
men vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0