positiv dag

yes säger jag bara. puss på en positiv dag.
det var faktiskt skola idag med, vi började ju igår och idag har det varit slapp dag. onsdagar brukar sluta så. jag älskar det, även fast det finns folk som inte gör det. nämner inga namn hanna. ska väl ta och skriva om de glada nyheterna.
kom in på mitt gymnasie. till alla jag sökt faktiskt. väldigt nöjd. även fast jag inte riktigt har bestämmt mig vad jag vill gå än. men jag har kommit in preliminärt i alla fall . med tjugo poängs marginal. känns perfa !
fick även reda på att min syslöjdslärare har planerat att sätta vg i slutbetyg på mig. tummen upp på det ! (y)
och vi fick även sluta tjugo över tolv. riktigt trevligt.
men lite mindre trevliga saker är väl att vi hade test till nationella matteprovet idag. gick bra fasktiskt. inte så svårt som jag trodde. och hade hörförståelse i tyskan också. inte heller säsklit svårt.
det var mina nyheter för idag. har inte så jätte mycket för mig, har pluggat lite musik men det känns som jag kan det, och då orkar inte victoria plugga mer. för kan hon det nu så kan jag det imorgon. ska kila iväg till omt-sjukgymnasten snart också, eller rättare sagt så hämtar mamma mig här hemme vid tjugo i tre. så jag har gått om tid för bloggandet.
kanske börjar få till det igen, eller kasnke inte. ni kommer märka men jag ska försöka vara en bra uppdaterare.
 blir möjligtvis ett sent inlägg i morgon, för jag ska till röntgen och röntga ryggen. yes ! (y) tror det iaf. och det här har jag längtat efter. för jag hoppas på glädjande besked och då blire cup i helgen, potatiscupen i allingsås faktiskt. och det här blir nog en bra helg. både med väder, folk och handbollsspelande !

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för du fortsätter blogga!

jag uppskattar verkligen din blogg

2009-04-15 @ 20:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0