oooh vilken härlig dag

nationella proven i matte, överskattad svårhet. nog det enklaste np provet jag gjort. som ni kanske förstod gick det bra. primaballerina. nu är det bara betyget på det som är kvar. annars gjorde vi inte så jätte mycket i skolan. samma skit som alltid fast vi solade också, underbart väder har vi just nu. och jag har hört att det kommer forsätta såhär. varmt hela helgen. men vi har match på lördag och det är ju inte helt fel. enda felet är väl att det kommer bli väldigt varmt. men det får man ta. kan ju kanske ta ett premiär dopp i vättern efter matchen? matchen är ju trots allt i motala mot zeros. kötta (!)

och vet ni vad ?
vi som har tyska behöver inte ha nationellt prov imorogn. utan vi får flytta fram det. hur underbart är det inte. tack för du har opererat dig maggan ! så chill imorgon i skolan och på kvällen blir det lagfest hos tälle. kan inte bli mer underbart. eller säger man så, man borde säga kan inte bli mindre än underbart. äsch jag vet inte, ni får gärna slänga in en komentar och skriva om ni vet hur man säger.
ska ge mig ut i solen och läsa lite kemi, är väldigt enkelt så inget vidare plugg ikväll. älskaälskaälska.
ciaoooooooooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0