linuus dag!

inte bara linus som fyller idag även mattis, micke och andreas. grattis till er alla.
har även varit i stockholm idag och det var underbart, först gick vi på museum. tekniska. och sedan fick vi åka till riksdagen, kan säga att det var dagens segaste. sedan fri tid på stan, trevligt det med. lunchen tillbringade vi på konserthuset. gott. efter det stan igen och sen kvällens höjdpunkt. buddy holly, och dra åt skogen vad bra det var. jag som älskar brolle tyckte verkligen det var toppen. och det var jag inte ensam om kan jag lova.
fick med mig en randig långärmad, ett par örhängen och en t-shirt hem. bilder kommer imorgon + bilder från dagen.
vi är lediga imorgon och nu ska jag sova.
godnatt bloggen ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0