kemi, mattenationellt, tyskanationellt

min vecka i en rubrik, det är inte mycket och det ska jag var glad över. och det är jag faktiskt. att jagär !
ska börja en nystart med bloggen nu hade jag tänkt men designen är inte riktigt fullbordad. blir väl fixad någon gång under slutet av veckan. men jag kör på svart just nu. riktigt snyggt och inte så somrigt. det ända minuset. men snyggt är det. igår gick jag ut med frida lite, pratade mest och kollade fotboll. skönt att gå ut på kvällen. sånt gillar jag och jag gillar även att vi hade bild idag, har saknat det lite (?) vad skriver jag tänker ni, men bild är faktiskt rätt okej, lugnt med.
var nere hos camilla idag också och nu har jag nog bestämmt vad jag ska gå, blir nog natur på katedral trots allt.
vet inte hur det kommer bli men jag får ta det som det kommer, en dag i taget.
och det första jag ska ta tag i nu är att fixa potatismos och fiskpinnar ! mumms :)
sen träning, fotboll ( <3 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0