if i could turn back time.

ni anar inte vad som nyss hänt.
turen har vänt. nu är det mina vänners tur att tjata på mig om att jag aldrig bloggar. mer illa kan det inte bli. det brukar vara jag som får säga till dom att de är tråkiga och aldrig bloggar. men nu är det tvärt om. illa skit alltså. ida tjatar om att jag ska lägga upp mer bilder, hanna säger att jag ska uppdatera mer och rebecka säger att jag aldrig skriver och att jag är tråkig. så nu har jag tagit mig i kragen så nu ska det jävlar bloggas här alltså. och mer bilder kommer det bli.
bara ikväll kommer jag slänga in en bild bomb med bilder ifrån skolan. nu ska tösera bil nöjda.
annars är jag rätt nöjd med att jag får spendera timmarna i solen istället för datorn. för vädret är inte det sämsta direkt, snarare tvärtom. toppen väder så redan i dag har jag spenderat några timmar i solen. jag har i alla fall hunnit med att sola i en och en halv timme. det räcker faktiskt ibland för man blir fruktansvärt trött och det är nästan för varmt.
så jag hoppas våranpool blir helt klar och att lite värme sätts på så man kan bada lite också. blir skönare då.
jag ska fixa mig lite mat nu och ikväll blir det träning. + en bildbomb här på bloggen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra vickan! (y)

2009-04-29 @ 21:27:23
URL: http://rebeckaamelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0