första april.

och jag gillar det starkt, att få skämta med folk hur mycket man vill är skit kul.
har faktiskt inte dragit så många skämt en, så det kommer så småningom.
min design är omgjord för jag tröttnade på den gamla. för ljus tycker jag så jag slängde på en med lite blått och svart. kanske inte så somrigt men rätt okej. annars har jag varit i skolan idag, slutade tjugo över tolv. bara tre lektioner.
åkte till mjölby med ida efter och solade och köpte godis tills imorgon. stockholm juh. trevligt ska det bli i allafall, och nu är både hanna och ronja borta och jag kommer sakna dom. att jag koommer.
och jag ska även träna ikväll, inget ovanligt. mina inlägg blir rätt lika dana. och innan träningen ska nästan hela svenskan + engelskan vara klar. så hejdå. och önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0