en dag kvar

mycket trevlig lördag.
började med att ha seripremiär i motala mot zeros. riktigt skitmatch om jag får säga det. de vann i alla fall med  2-1 så det blev ett hyfsat resultat ändå. kom hem runt sex och då gjorde jag mig iordning snabbt och drog sedan till julia. där var det lite halvdött så jag drog bort till frida och johanna och hade det lite trevligt. och när frida skulle hem drog jag till jonte och där var, anton, linus, david, jonte, jessica, ronja och jonna. blev att bada i hans jacuzzi hela kvällen och vid tre drog jonna och jag hem hit och så sov hon här.

och idag har jag typ bara varit på kalas, eller än så länge har jag bara varit på ett men snart bär det av till ytterligare ett kalas. inte det roligaste men det får man ta.
och imorgon är det min dag så det blir nog en bra dag!

tack alla för igår, det var mycket trevligt ! måste göras om :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

aha, tack då, att du kommer ihåg mig med och så ;o

2009-04-26 @ 18:32:25
URL: http://hannalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0