7 april

vilket väder, att bara kunna lägga sig ute i solen är helt underbart.
trodde aldrig att det skulle kunna vara såhär varmt i början av april. inget som jag har varit med om i alla fall. men någon gång måste ju vara den första.
felicia och jonna sov här i natt och det var roligt. tog tåget 10.14 mot linköping. började på stan och drog sedan mot ikano. riktigt varmt ute så man blev riktigt trött av att gå.
köpte ett linne, tröja och ett pannband. kommer bilder imorgon. ska köpa skor imorgon också.så då får ni allt på en
gång. tycker det blir bättre så. men det har varit trevligt i varje fall.
 annars ska jag inte göra så mycket mer, ska gå ut i köket och fixa färdigt maten och sen sätter jag mig i solen och äter. träningen börjar sex och slutar åtta så jag ska nog inte göra så mycket ikväll. blir att kolla på desperate houswiefs.
nu kokar pastan för fullt så bäst jag ser till den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0